Sunday, 10 April 2011

" Dikau benar- benar Permaisuriku"

Pertama sekali  aku panjatkan rasa syukur kehadrat Illahi  kerana telah mengurniakan aku seorang isteri yang cukup penyanyang....  Aku pohon mada Mu YaAllah lindungilah kami dgn lindungan rahmat mu dan  tambahkanlah kasih dan sayang di antara kami... kekalkan lah jodoh kami hingga ke Jannatul Firdaus ....Amin...
Pada   hari jumaat yang lepas   aku tersangat keletihan   aku pun apa lagi .. bantai tidur lerrr tak tunggu isteri pun...   aku terjaga pukul 3 pagi  tengok isteriku tiada kat atas katil .. ermmm pelik juga ... waktu aku nak turun dari katil   aku tengok dia ada kat bawah  hehehehe aku ingat dia jatuh katil pada mulanyer heheheh tergelak juga la aku sensorang pagi tu huhuhuhuh...pas tu aku kejut kan dia tanya kenapa tidur kat bawah ? dalam keaadan  aku nak tergelak dek sangkaan aku huhuh... dia jawab semalam tengok sayang tidur lena  sangat pas tu tidur kat tgh2 katil pulak tu.. aku pun tanya lah balik kenapa tak kejutkan aku? dia jawap takut sayang terjaga  dari tidur  sebab tu la dia tak nak kejutkan dan dia buat keputusan tuk tidur kat bawah beralaskan lantai dan berbantalkan lengan.... Terharu sangat dengan pengorbanan dia ...... terima kasih sayang  hehehe terasa diriku begitu berharga huhuhu...love u so much my dear princess....waktu solat subuh tu menitis juga airmata ku  terkenangkan keagungan Rahmat Allah..... Love so much Allah......

6 comments:

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

bangga siot!!!!nk buat jga la mlm ni....tapi masalahnya mkngah ni tidor mati..silap2 pkngah yg tidor bawah...hehehe

@mkngah

sayang Di sayang said...

tu lh tdo x sedar diri... tu pn kalo x tau si istri tu syg kt awak x taulh... mesti deria rasa dh mati...hehhehehhe

Rentetan Tidak Bertaut said...

hwhaahah makngah .... terasa diri ku begitu berharga hwahahahahaha..... makngah cam nerr ngan program candle light dinner kita tu huhuh yang bertahtakan bunga ros heheheh tak pun kita guna bunga tahi ayam nak huhuhuhuhuhuhu.....baru lerrr gempak sikit huhhuh ... biasa orang guna lilin kali ni kita guna kayau api nak ???

Rentetan Tidak Bertaut said...

Ibu selagi jantung ni berdegup selagi itulah sayang shahrul tak pernah luntur pada dia.. selagi darah ni mengalir selagi itulah kasihku pada si dia...sayang nya pada dia hanya Allah sahaja yang mengetahuinya......

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

mk ngah nk candle light kat hotel....x main la kat umh....tambah2 buat nasi kepal...hehehe.pakai kayu api bkn romantik lg dah...tu mau bakar umh dah...kita bakor..kita bakor...hahaha.bnga taik ayam pon mahal oooo...

Rentetan Tidak Bertaut said...

hwhahahahah kalu umah terbakorr baru lah romantik huhuhuhu besar sikit cahaya yang menyinarai malam tu huhuhuhuh