Tuesday, 12 April 2011

" Gara-gara nak marah durian jadi Rambutan "

Semalam   badan aku masih panas lagi  ...sampai je di rumah  aku terus mandi  dan teman kan isteri ku berbuka puasa ... lepas selesai solat aku terbaring sebab badan  taklarat sangat ....  tetiba   aku terbaca sms yang encu hantar   pesan ibu suruh datang umah sebab ibu ada buat kuih , aku pun balas abg shahrul tak larat   nanti abag shahrul mintak tolong kak fairuz pergi ye.....  tak lama kemudian isteriku pun pergi , tingglah aku sensorang huhuhuh padan muka ...  aku cuba call dia dah sampai ke belum   dia tertinggal fon  kat umah hwhahaah  geram nyerr aku ... risau pun ada  ,,walaupun tak jauh   tapi malang tu tak berabau ,,,,  heheh siapa tak sayang bini oiiii...dah tu aku telifon ayah .. alhamdulillah ayah jawab... aku pun tanya lerrr fairuz ada tak  ,ayah pun apa lagi dengan loyar buruk nyerr lerrr hehehehe jgn marah ayah huhuh,,,,  aku pun berbual la dgn ayah almaklum la  dah lama tak jumpa ayah ,,  ayah  asyik nyakat aku jerrr... aku cakap kat ayah datang la umah aku  heheh rindunyerrr kat ayah....  ayah kata kalu rindu naper tak datg jerr sini . ermmm aku cakap tak larat lerrr  ....  dekat setengah jam berborak ngan ayah .. lepas juga rindu nie  heheh macam budak kecik tul aku nie.....  tak lamer pas tu isteriku pun balik    ..ibu buat bubur sum2 ngan apam kaya kukus,,, sedap rugi siapa tak dapat makan huhuhu... aku pun sms lerr ngan ibu   kata sedap  bubur sumsum tu guna tulang sumsum ayah ker hwhahahaha..  comel kuih yang ibu buat tu macam ibu hehehhehe  ibu reply   ooo ngata ibu n ayah yerr heheheheh  ,, aku reply lik tak lerrrr  gurau jerrr ...  aku g tahu kat ibu rindunyerr kat ayah hehehe ibu merajuk pulak huhuhu  yelah rindu kat ayah jerrr   tak nak rindu kat ibu sudah ehheheh ibu buat program bersamamu edisi khas tak rindu ibu heheheheh..pas tu ibu sms cakap k lah ibu nak tdor  letih...    dalam beberapa minit  tu ada orang ketuk pintu   aku pun g la tengok .. rupanya ayah datang hwhahahahahaha  seronok glerrrr aku dibuatnyerrr  aku tanya la mana yang lain ayah kata  ,,shahrul kan rindu kat yah jerr ayah datang sorang la huhuhuh  tapi waktu tu aku dah terbau durian ....  aku masih tak percaya ayah datang sorang aku jengok lerr kat bawah memang tak ada orang .. tgh borak ngan ayah adik ibu encu dan baby pun masuk bawa durian...  sbb aku teringin sangat nak makan durian ..... heheh  tgh asyik makan baby buat hal dia pijak nyerr buah durian  dgn kulit durian heheheh ayah pun mengamuk tak nampak kerrr baby pijak rambutan tu hwhahahaahahahahahahahaha kami sekeluarga gelak kan ayah hwhahahaahahh muka ayah merah padam malu huhuhuhuhuh   .. Tq  ayah  and semua love u so much ....

10 comments:

mamaDiana said...

asal demam je ada habuan....best ar...mkngah pn nk demam jga ar...haha...sharul kna beli kn ayah rambutan la tu...ayah mengidam tu...sampai tersasul..:)

mamaDiana said...

asal demam je ada habuan....best ar...mkngah pn nk demam jga ar...haha...sharul kna beli kn ayah rambutan la tu...ayah mengidam tu...sampai tersasul..:)

Rentetan Tidak Bertaut said...

heheheheheheh okey nanti shahrul blikan ayah rambutanpulak tapi ayah kena la demam dulu hwhahahahahaah makngah ayah dah siap buat pesanan lagi nak mkan pizza hut udang ..selera maksalleh tul.. nasib abah ngan ayah mertua selera kampung huhuhuhuh... tapi abah pulak selera jer kampung huhuhuh tapi kat restoran hwhahahahah aper pu shahrul sayang semua ayah2 shahrul tu.....

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

bila beli pizza tu..calling2 la kita sama...hehehe

@mkngah

sayang Di sayang said...

ibu pn nk dmam jugak camni... nk bgtau awal2 kalo ibu dmam ibu nk mkn a&w , kfc , marrybrown , laksa , nasi kerabu ayam , burger ayam special cheese n chicken chop... k shahrul...

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

jap pakngah nak tambah menu....mana la tau nt demam tak sempat plak...by sms je lah ye shahrul..

@pkLie

Rentetan Tidak Bertaut said...

alamak !!!! semua nak demam ni huhuhu bahaya ni ... ibu bnyk nyerr permintaan huhuhuh tapi nak wat cam maner sayang punya pasai shahrul okey jerrr kita guna duit pakngah huhuhuhuhu pakngah no fon shahrul dah tukar baru dah hwhahahaahahahah......okey makngah kita makan pizza nanti shahrul mesti ajak nyerr pasi makngah yang kena bayar hwahahahahahah

Rentetan Tidak Bertaut said...

alamak !!!! semua nak demam ni huhuhu bahaya ni ... ibu bnyk nyerr permintaan huhuhuh tapi nak wat cam maner sayang punya pasai shahrul okey jerrr kita guna duit pakngah huhuhuhuhu pakngah no fon shahrul dah tukar baru dah hwhahahaahahahah......okey makngah kita makan pizza nanti shahrul mesti ajak nyerr pasi makngah yang kena bayar hwahahahahahah

mamaDiana said...

myampah....asal belanja je org kena....cuba sekali kata"ok mkngah..nanti sharul belanja pakai duit fairuz"....sedap dengar...hahaha

Rentetan Tidak Bertaut said...

heheheh okey makngah shahrul belanja guna duit fairuz amin duit dalam poket ibu ,ibu pulak amik dari beg duit makngah