Monday, 21 March 2011

" Hari Bahagiaku" Di teratak indah arwah nendaku yang tercinta..

Syukur Allhamdulillah dengan izinmu Ya Allah segalanya terjadi..aku pohon kepadamu agar jodoh kami kekal selamanya....Pelamin yang direka dan di buat sepenuhnya dari hasil tangan ku buat isteri tercinta...




Lihat lah hasil tangan ku buat isteri tercinta  ....

Cam tak ceyrrr jerrr ni hasil tangan ku huhuh

harap2 wakyu aku bersanding pelamin ni tak roboh hwhahahaha

Indahnyerr   sejuk mata memandang ...

Ni la rung tamu arwah nendaku...

Betul2 rasa macam raja huhuhu

Cantik kan huhuhuhu

cahaya yang menindahkan pelamin ku

Oh adikku bongsuku yang begitu comel..love u

Hati2 putri bawa burung tu takut nanti terlepas pulak heheheh

waktu ni rasa macam raja betul lah ...

Kipas laju -laju ..

perghhhh kacaknyerrr

Bila la ku nak di bebaskan  huhuhuh
Jangan berani  sesiapa mengangu Permaisuri ku ..

Gemalai nyerrr tarian yang sungguh mengasyikan ...

Terpegun seketika melihat para penari

Oh anak bonda ..bertemu jua kamu dgn jodoh  heheheh

wahai ayahdaku cam tak biaserrr jerrr ..

Ayah mertuaku ...
ayah dan ibu ku juga baby

gara-gara kenakalan ku maklong ku suapkan aku telur huhuhu

Ishhhh suapkan makn pun susah huhuhuh

Ha ni la hadiah dari ayah ku

Akhirnya aku di bebskan lalalalalala

tangkap gambar dulu sebelum terbang huhuhuh

Ha potong jgn tak potong


4 comments:

p@kcikLie said...

Bertuah badan Fairuz dpt suami ringan tulang tp berat badan...huhuhu .

Ringan tulang tu yg penting sangat..boleh tolong menolong dalam menguruskan rumah tangga...
berat badan tanggung sendiri takpe !

Tahniah n Selamat Pengantin Baru.

p/s : ringan2kan tangan taip comment kt blog pakngah...kalau sudi !

Rentetan Tidak Bertaut said...

hahahah pakngah ni nak kena blasah nie huhuhuhuh ... bukan tak nak kurangkan berat badan takut jadi rebutan ramai gadis2 kat luar tu heheheh kesian lelaki lain nanti tak da gadis nak dia orang huhuhuhuhuhuh...

Tq pakngah for the wish....

Okey kalu pakngah sudi menaip kat blog shahrul shahrul lagi sudi nak menaip kat blog pakngah...

p@kcikLie / mamadiana said...

Ruginya x dapat pergi....ingatkn korang wat kat oversea....klau tidak datang dah....huhuhu
@mkngah

Rentetan Tidak Bertaut said...

tak lah ingatkan nak buat kat dalam laut huhuhuhu