Sunday, 20 March 2011

" Menikmati ciptaan Yang Maha Esa"

Begitu indah ciptaan Allah SWT.. dindahi lagi dgn cangikran senyuman insan-insan kerdil yang bergelar manusia,yang telah bertaut di hati ku..moga Allah pelihara hubungan ini dengan lindugan rahmat Nya..Amin
kacaknyerrr aku ni ..heheheh
Nape ngan adik abg shahrul ni .ngajok ngan siapa tu???
Pakngah tgh tgk aperr tu???
Anis  terkejut tgk aperrr tu?,,,Makngah cam kecewa jerr hehe
Apalah yang diceritakan tu shahrul tau shahrul kacak takyah puji heheheh

Cepat la dah lapar dah ni heheheheh
sabar pakngah,,,tau lerrr lapar  jgn marah 2 hehe
Akhirnya kenyang jua perut kami sekeluarga..heheheh tu yang senyum meleret tu huhu
Makngah jagn la sedih sedih yerrrr sat g pakngah sampai lerr tu huhuhu  makngah rindu yerr kat pakngah...sabar ye...
ha kan shahrul dah kata sat g pakngah sampai....pakngah jgn tinggalkan makngah tau nanti  makngah sedih lagi huhuhuh
Ayahda ku jgn risau yerrr  anakda mu tetap lebih kacak dari mu hehe  aperpun ayahda pernah cakap yang kekacakan anakda mewarisi dari ayahdanya hehe nak menang juga ayahda ku ni..heheh  
Ayahdaku  sungguh bergaya post bersama pokot tu heheheheh ada bakat....
Tengok aperrr tu  dik  Anis??? 
Ceria nyerr semua tersenyum dgn indah .....

5 comments:

mk ngah said...

Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit....

senyum.....x perlu kata apa..hehehe

hanis said...

mana gambar lain2 abg sharul...

Rentetan Tidak Bertaut said...

Hanis abg shahrul masuk kan gambar ni dlu nanti abg shahrul upload lagi yerrrr...

makngah ; hahah thanks

p@kcikLie said...

hahaha..nampak muda belia belaka kita ni ye abgLong!!! kim slm kat ayah kau tu ye shahrul?? knp posing ngan pokok tu plak ..dah jemu ke dgn ibu...heeee.

Rentetan Tidak Bertaut said...

hahahah pakngah jgn nak perasan huuhuhuh ayah tu dah beruban dah..pakngah pun bakal menyusur..Insyaallah shahrul sampaikan salam pakngah tu..hahaha ayah kenajawab sendiri lerrr yang akhir tu heheheh..jawab ayah jgn tak jawab ...