Friday, 25 March 2011

" Terima kasih wahai permaisuri ku "

                                      
Assalamualikum .... Terima kasih sayang ... semalam kan perut ku sangat sakit , Alhamdulillah dah sembuh.. pagi tadi g kerja isteri ku yang memandu sebab  rasa macam tak larat jerrr huhuhu  sebenarnya  saja jerr nak manja- manja huhuhu... aku pun apa lagi  bantai tidur lerr heheheh  tau tau dah sampai jerr .... dah tu tgh aku sesibuk buat kerja  pergghhh permaisuriku  datang hantar coklat ,vitagen dan beberapa keping biskut....tuk aku menyatap agar perut ku tak sakit lagi ... ermmm terasa diriku begitu berharga...terima kasih sayang .... semoga perut suami mu ini makin sihat huhuhu jgn berat badan makin bertambah udah hwhahahahahaha.....
Bila sebut pasal berat badan  teringat  pasal pesanan permaisuriku " kalau nak kurus sebelum khawin tak perr jangan lepas khawin " huhuh aku pun tanya la kenapa? dia jawab   sbb kalu lepas khawin suami kurus orang kata isteri tak pandai jaga hwhahahahahahah...okey sayang .. Love u so much  ....
                                         

11 comments:

p@kcikLie / mamadiana said...

emmmm..mcm iklan cornetto wall's plak...
dah dekat lg nak dekat,..ni melampau ni..keje2..jangan cari pasal ! nak bermanja kat umah le...hahaha.

@PkLie.

Rentetan Tidak Bertaut said...

hehehehheheh terasa diriku begitu berharga... pakngah dia jadi dengan spontan huhuhuh...

sayang Di sayang said...

nasib baik x kene suap ngan isterinye... hehehhe nti ade yg jeles lak.... hahahhah

Rentetan Tidak Bertaut said...

hahahahhah tu lerr pasai.... kalu kena suap pun apa salahnyerrr hwhahahahahaha...

p@kcikLie / mamadiana said...

romantik gile...jgn pemaisuriku masa kita susah je...perut tu nk manja.. tu la pasal meragam..buat la lg...hehehe.mkngah pn kadang2 buat2 jga x larat..huhuhu
@mkngah

Rentetan Tidak Bertaut said...

hwhahahahaha makngah buat shahrul tergelak besar jerrr .... nampaknya tembelang kita dah pecah la huhuhuhuh..... habis la makngah pas ni pakngah pula buat 2 tak larat huhuhuhh

p@kcikLie / mamadiana said...

owh ! lakonan semata2 ya..tau dah nih...kau tak turunkan ilmu temberang tu kt ayah ke...

@pkngah.

p@kcikLie / mamadiana said...

pkngah x kn tau nyer...lokonan kita mantop nya...ni rahsia..jgn bgtau pkgah ye..hehehe

Rentetan Tidak Bertaut said...

pakngah lakonan tuk tak bawa kereta jerrr yang sakit perut tu memnag betoi..hhuhuhuhmasaalah nyerr ayah yang turunkan kat shahrul hwhahahahahahah...

Rentetan Tidak Bertaut said...

maknagh tetap mantop huhuhuhuh jgn risau kita simpan rahsia ni yerrr huhuhuh....makngah tak nak turunkan kat pakngah kerrr????

p@kcikLie / mamadiana said...

pakngah la ajaq ni....hahaha